تحقیق ,فرآیند ,مدیریت بازرگانی ,ارشد مدیریت ,کارشناس ارشد ,منصوری کارشناس ,ارشد مدیریت بازرگانی

بازاریابان برای اجرایی نمودن تفکر بازاریابی نیاز به اطلاعاتی در مورد شخصیت، نیازها، خواسته‌ها و آرزوهای بازار هدف دارند. برای آن که بازاریابی به شکل موثری انجام شود، نیاز به اطلاعاتی از قبیل خواسته‌های مشتری، تقاضای بازار، رقبا، کانال‌های توزیع و غیره وجود دارد.

شاهین منصوری

شاهین منصوری- کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی

می‌توان هشت مرحله را برای فرآیند تصمیم در نظر گرفت:

1- شناسایی مسأله- فرصت

2- ایجاد طرح تحقیق

3- انتخاب روش تحقیق

4- انتخاب فرآیند نمونه‌گیری

5- جمع‌آوری داده

6- تحلیل داده

7- تهیه گزارش تحقیق

8- اقدامات بعدی

نویسنده: شاهین منصوری- کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی

منبع اصلی مطلب : اخبار اقتصادی، سیاسی و اجتماعی
برچسب ها : تحقیق ,فرآیند ,مدیریت بازرگانی ,ارشد مدیریت ,کارشناس ارشد ,منصوری کارشناس ,ارشد مدیریت بازرگانی
اشتراک گذاری: این صفحه را به اشتراک بگذارید

سایت : فرآیند تحقیق در رفتار مصرف کننده